Όταν συνάντησα τον Καμπ Κάλαγουεϊ


Ξεφυλλίζοντας τα γεγονότα που συνέβησαν σαν σήμερα είδα κάτι που μου έφερε αναμνήσεις.

Σαν σήμερα  στις 25 Δεκεμβρίου του 1907, γεννήθηκε ο περίφημος τραγουδιστής της τζαζ και διευθυντής ορχήστρας Καμπ Κάλαγουεϊ (Cab Calloway).

Θυμάμαι λοιπόν το καλοκαίρι του 1987, όταν είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω προσωπικά και να συνομιλήσω μαζί του. Είχε έρθει στη πόλη μας μαζί με  το μουσικοχορευτικό συγκρότημα “Cotton Club Revue”, για δύο παραστάσεις στα πλαίσια του καλοκαιρινού φεστιβάλ του Δήμου Ηρακλείου.

Δυστυχώς λόγω εργασίας δεν κατάφερα να πάω σε κάποια παράσταση τους αλλά, λόγω της εργασίας μου (ουδέν κακόν αμιγές καλού) κατάφερα να τον συναντήσω ένα βράδυ μετά τη παράσταση.

Μιλήσαμε περίπου δεκαπέντε με είκοσι λεπτά. Ήταν αρκετά για μένα για να σχηματίσω το προφίλ του ογδοντάχρονου τότε  Καμπ Κάλαγουεϊ. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η απλότητα του. Παρόλη του την διασημότητα, ήταν απίστευτα προσιτός και φιλικός. Ένας άνθρωπος, που παρά  την ηλικία του, έσφυζε από ζωή. Τον θυμάμαι πολύ καλά να μου μιλάει για το πόσο ενθουσιασμένος ήταν με την ανταπόκριση του Ηρακλειώτικου κοινού στην παράσταση . “Ήταν φανταστικά”, μου είπε. “Οι άνθρωποι είναι τόσο υπέροχοι εδώ”.

Πέθανε στις 18 Νοεμβρίου  1994. Σήμερα, αν ζούσε, θα γιόρταζε τα εκατοστά έκτα γενέθλια του.

Το παρακάτω βίντεο, είναι από μια παράσταση στο Οχάιο, το 1988 - ένα χρόνο  μετά που τον συνάντησα – όπου ερμηνεύει το “Minnie The Moocher”. Έτσι για να τον δείτε – επί σκηνής -  όπως τον συνάντησα τότε, αλλά και για να ξαναζήσω κι εγώ εκείνες τις στιγμές.


Happy bitrthday Cab! 

0 σχόλια στο "Όταν συνάντησα τον Καμπ Κάλαγουεϊ"

Δημοσίευση σχολίου

© Μαραγκάκης Μανώλης 2007-2013